Podstawowy podział łożysk
Producenci samochodów mają dzisiaj do dyspozycji olbrzymią paletę odpowiednich łożysk do kół pojazdów, począwszy na tradycyjnych łożyskach tocznych, a skończywszy na kompletnym łożyskowaniu ze zintegrowanym kołnierzem i czujnikami, smarowanymi i uszczelnionymi na cały okres ich użytkowania.
Podstawowy podział łożysk motoryzacyjnych
Czytaj więcej
Łożysko kulkowe poprzeczne, jednorzędowe
Ten typ łożysk jest zaprojektowany, aby przyjąć głównie obciążenie promieniowe.
Czytaj więcej
Łożysko wałeczkowo-stożkowe, jednorzędowe
Z powodu liniowego kontaktu elementów tocznych - wałeczków
Czytaj więcej
Łożysko wałeczkowo-stożkowe, dwurzędowe
Ten typ łożyska posiada dwa przeciwległe rzędy stożków w konstrukcji pełnego łożyska. Dwurzędowe łożysko ...
Czytaj więcej
HUB UNIT 1 - łożysko kulkowe dwurzędowe, skośne - piasta łożyskowa pierwszej generacji
Piasta pierwszej generacji składa się z dwóch rzędów kulek o skośnie ustawionych osiach obrotu
Czytaj więcej
HUB UNIT 2 - piasta łożyskowa drugiej generacji - typ z obracającą się bieżnią zewnętrzną dla kół nienapędzanych
Piasty drugiej generacji stosowane w kołach nienapędzanych składają się z dwurzędowego łożyska kulkowego zintegrowanego z
Czytaj więcej
HUB UNIT 2.1 - piasta łożyskowa drugiej generacji - typ z obracającą się bieżnią wewnętrzną dla kół napędzanych
Piasty drugiej generacji stosowane w kołach napędzanych składają się z dwurzędowego łożyska kulkowego zintegrowanego z bieżnią
Czytaj więcej
HUB UNIT 2D – piasta łożyskowa drugiej generacji - typ z obracającą się wewnętrzną bieżnią
Piasty generacji 2D składają się z dwurzędowego skośnego łożyska kulkowego zintegrowanego z bieżnią zewnętrzną
Czytaj więcej
HUB UNIT 2D
Czytaj więcej
HUB UNIT 3 - piasta łożyskowa trzeciej generacji - typ dla kół nienapędzanych
W pełni zintegrowana piasta łożyskowana, w której zarówno bieżnia wewnętrzna jak i zewnętrzna są przekształcone w kołnierz.
Czytaj więcej
HUB UNIT 3.1 - piasta łożyskowa trzeciej generacji - typ dla kół napędzanych
W pełni zintegrowana piasta łożyskowana, w której zarówno bieżnia wewnętrzna jak i zewnętrzna są przekształcone w kołnierz.
Czytaj więcej
HUB UNIT - piasta łożyskowa ze zintegrowaną tarczą hamulcową
Najnowsza generacja piast łożyskowych, składa się z dwurzędowego łożyska stożkowego wstępnie zamontowanego w piaście zintegrowanej z tarczą hamulcową.
Czytaj więcej