Podstawowy podział łożysk

Producenci samochodów mają dzisiaj do dyspozycji olbrzymią paletę  odpowiednich łożysk do kół pojazdów, począwszy na tradycyjnych łożyskach tocznych, a skończywszy na kompletnym łożyskowaniu ze zintegrowanym kołnierzem i czujnikami, smarowanymi i uszczelnionymi na cały okres ich użytkowania.

Podstawowy podział łożysk motoryzacyjnych

Czytaj więcej

Łożysko kulkowe poprzeczne, jednorzędowe

Ten typ łożysk jest zaprojektowany, aby przyjąć głównie obciążenie promieniowe.

Czytaj więcej

Łożysko wałeczkowo-stożkowe, jednorzędowe

Z powodu liniowego kontaktu elementów tocznych - wałeczków

Czytaj więcej

Łożysko wałeczkowo-stożkowe, dwurzędowe

Ten typ łożyska posiada dwa przeciwległe rzędy stożków w konstrukcji pełnego łożyska. Dwurzędowe łożysko ...

Czytaj więcej

HUB UNIT 1 - łożysko kulkowe dwurzędowe, skośne - piasta łożyskowa pierwszej generacji

Piasta pierwszej generacji składa się z dwóch rzędów kulek o skośnie ustawionych osiach obrotu

Czytaj więcej

HUB UNIT 2 - piasta łożyskowa drugiej generacji - typ z obracającą się bieżnią zewnętrzną dla kół nienapędzanych

Piasty drugiej generacji stosowane w kołach nienapędzanych składają się z dwurzędowego łożyska kulkowego zintegrowanego z

Czytaj więcej

HUB UNIT 2.1 - piasta łożyskowa drugiej generacji - typ z obracającą się bieżnią wewnętrzną dla kół napędzanych

Piasty drugiej generacji stosowane w kołach napędzanych składają się z dwurzędowego łożyska kulkowego zintegrowanego z bieżnią

Czytaj więcej

HUB UNIT 2D – piasta łożyskowa drugiej generacji - typ z obracającą się wewnętrzną bieżnią

Piasty generacji 2D składają się z dwurzędowego skośnego łożyska kulkowego zintegrowanego z bieżnią zewnętrzną

Czytaj więcej

HUB UNIT 2D

Czytaj więcej

HUB UNIT 3 - piasta łożyskowa trzeciej generacji - typ dla kół nienapędzanych

W pełni zintegrowana piasta łożyskowana, w której zarówno bieżnia wewnętrzna jak i zewnętrzna są przekształcone w kołnierz.

Czytaj więcej

HUB UNIT 3.1 - piasta łożyskowa trzeciej generacji - typ dla kół napędzanych

W pełni zintegrowana piasta łożyskowana, w której zarówno bieżnia wewnętrzna jak i zewnętrzna są przekształcone w kołnierz.

Czytaj więcej

HUB UNIT - piasta łożyskowa ze zintegrowaną tarczą hamulcową

Najnowsza generacja piast łożyskowych, składa się z dwurzędowego łożyska stożkowego wstępnie zamontowanego w piaście zintegrowanej z tarczą hamulcową.

Czytaj więcej