HUB UNIT - piasta łożyskowa ze zintegrowaną tarczą hamulcową
Najnowsza generacja piast łożyskowych, składa się z dwurzędowego łożyska stożkowego wstępnie zamontowanego w piaście zintegrowanej z tarczą hamulcową. Dzięki temu nie jest wymagana dalsza wymiana pojedynczych łożysk wewnątrz tarczy hamulcowej. Dwurzędowe łożysko stożkowe użyte w tym zastosowaniu jest w pełni zintegrowane tarczą hamulcową. Zastosowanie to skraca to czas potrzebny na naprawę. Ząbkowany pasywny sensor lub niewidoczny, magnetyczny pierścień ABS służący do pomiaru prędkości rotacji jest również dołączony do zestawu.
Najnowsze artykuły - BAZA WIEDZY
Rodzaje łożysk motoryzacyjnych
Producenci samochodów mają dzisiaj do dyspozycji olbrzymią paletę odpowiednich łożysk do kół pojazdów, począwszy na tradycyjnych łożyskach tocznych, a skończywszy na kompletnym łożyskowaniu ze zintegrowanym kołnierzem i czujnikami, smarowanymi i uszczelnionymi na cały okres ich użytkowania.
Czytaj więcej
Jak dobrać łożysko kompresora klimatyzacji ?
Producenci łożysk do sprężarek klimatyzatorów posiadają odmienne systemy numeracji produktów, co dodatkowo utrudnia dobór. Obecnie jedynym pewnym sposobem doboru łożyska jest jego identyfikacja na podstawie głównych wymiarów.
Czytaj więcej
Systemem znakowania metrycznego łożysk stożkowych – jak odczytać ?
Standard ISO 355 jest nowym systemem znakowania metrycznych łożysk stożkowych. Stary system według ISO 15 ...
Czytaj więcej
Czym jest standard ISO 15 oraz międzynarodowe DIN 623 i JIS B1512
Czytaj więcej