PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

  • rejon: podkarpacki

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane: mechanika i budowa maszyn);
  • znajomość zagadnień i doświadczenie w branży łożyskowej mile widziana;
  • doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej;
  • dyspozycyjności (praca w terenie);
  • wysokich zdolności interpersonalnych i umiejętności budowania długotrwałych relacji z klientami;
  • prawa jazdy kategorii B i doświadczenia w prowadzeniu samochodu;
  • znajomość obsługi komputera (w szczególności Microsoft Office);
  • mile widziana znajomość języka angielskiego;
  • umiejętności pracy w zespole;

Zadania:

  • sprzedaż i promocja produktów firmy;
  • utrzymywanie doskonałych relacji z klientami;
  • poszukiwanie nowych kierunków dotarcia do klientów i aktywne ich pozyskiwanie;
  • organizowanie pracy przedstawicielstwa handlowego;
  • zapewnienie odpowiedniej jakości realizowanych zamówień;

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • stałą pensję + system premiowy;
  • narzędzia pracy (laptop, samochód, telefon komórkowy);
  • uczestnictwo w rozwoju firmy, cieszącej się dużym uznaniem na rynku;
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Zainteresowane osoby obowiązkowo prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego (mile widziane referencje) na adres e-mail: akoziel@optimal.pl .
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”(zgodnie4 z Ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133, poz. 883).

GŁÓWNY KSIĘGOWY
podstawowe miejsce pracy – Kołobrzeg

Od potencjalnego kandydata oczekujemy:

  • doświadczenia księgowego w zakresie sprawozdawczości rachunkowej, statystycznej i podatkowej,
  • minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku Głównego Księgowego,
  • gruntownej wiedzy z zakresu księgowości,
  • bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych.

Zadania:

  • prowadzenie księgowości spółki komandytowej,
  • odpowiedzialność za zgodność ksiąg rachunkowych,
  • rozliczenia podatkowe oraz sprawozdawczość zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • przygotowywanie i kontrolowanie procesów kontrolnych w obrębie księgowości,
  • tworzenie i stosowanie polityki rachunkowej,
  • tworzenie i korygowanie procesów kontrolnych w obrębie księgowości.

Oferujemy:

  • pracę stacjonarną,
  • pracę w ambitnym zespole,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • ciekawe wyzwania,
  • możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego

Zainteresowane osoby obowiązkowo prosimy o przesłanie aplikacji na adres e-mail: ksiegowosc@optimal.pl  Dodatkowe informacje pod nr tel. 94 355 17 87.

Zapewniamy anonimowość podczas składania aplikacji. Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez OPTIMAL MW sp. z o.o. sp.k. w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przez mnie stanowisko.”

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Optimal MW sp. z o.o. sp. k.