HUB UNIT 2D
W pełni zintegrowana piasta łożyskowana, w której zarówno bieżnia wewnętrzna jak i zewnętrzna są przekształcone w kołnierz. Piasta trzeciej generacji posiada zewnętrzną bieżnię przekształconą w kołnierz mocowany do zawieszenia pojazdu za pomocą śrub, oraz wewnętrzną bieżnię przekształconą w piastę do której mocowana jest tarcza hamulcowa oraz felga koła. Piasty trzeciej generacji często posiadają zintegrowany sensor mierzący prędkość rotacji, który używany jest w systemach kontroli trakcji pojazdu. Luz łożyska jest już wstępnie ustalony.
Łatwość instalacji piasty trzeciej generacji znacznie redukuje czas potrzebny na montaż w warsztacie.
Najnowsze artykuły - BAZA WIEDZY
Rodzaje łożysk motoryzacyjnych
Producenci samochodów mają dzisiaj do dyspozycji olbrzymią paletę odpowiednich łożysk do kół pojazdów, począwszy na tradycyjnych łożyskach tocznych, a skończywszy na kompletnym łożyskowaniu ze zintegrowanym kołnierzem i czujnikami, smarowanymi i uszczelnionymi na cały okres ich użytkowania.
Czytaj więcej
Jak dobrać łożysko kompresora klimatyzacji ?
Producenci łożysk do sprężarek klimatyzatorów posiadają odmienne systemy numeracji produktów, co dodatkowo utrudnia dobór. Obecnie jedynym pewnym sposobem doboru łożyska jest jego identyfikacja na podstawie głównych wymiarów.
Czytaj więcej
Systemem znakowania metrycznego łożysk stożkowych – jak odczytać ?
Standard ISO 355 jest nowym systemem znakowania metrycznych łożysk stożkowych. Stary system według ISO 15 ...
Czytaj więcej
Czym jest standard ISO 15 oraz międzynarodowe DIN 623 i JIS B1512
Czytaj więcej